Prečo vlastne Mydláreň Štyri škorce? Teda genéza.

Všetko, čo sa v súčasnosti deje okolo Štyroch škorcov, by nemalo šancu vzniknúť, keby sa jedného dňa Magda a Tomek Kudaszewiczovci nerozhodli, že tvorba prírodnej kozmetiky by mohla byť skvelou aktivitou. A zároveň ideálny nápad na relaxáciu pre ľudí, ktorí vždy radi tvorili niečo vlastnými rukami a sú na ceste k tomu, čo je jednoduché, zdravé a prirodzené. Začalo to inšpiráciou nórskym minimalistickým prístupom ku kozmetike a starostlivosti o telo všeobecne. Jedným z ich prvých ručne vyrábaných výrobkov boli tuhé mydlá, ktoré používali sami a delili sa o ne aj s rodinou a priateľmi. Neskôr rozšírili domácu manufaktúru o ďalšiu kozmetiku, až sa nakoniec ukázalo, že sa spoločnosť vlastne vymyslela sama, pretože všetci okolo nich jednoducho chceli viac. Požadovali nové produkty. Chceli ich použiť a otestovať na vlastnej koži.

Dobre, myšlienka značky tu je, ale čo názov - odkiaľ pochádzajú škorce?

Štvorica má svoj názov podľa štyroch rodinných príslušníkov zakladateľov spoločnosti - spomínaných Magdy a Tomka a ich synov Jurka a Józia (t. j. najmladších Škorcov v tíme a zároveň najprísnejších testerov a kontrolórov kvality). A Škorce? Škorce jedného dňa jednoducho prileteli na balkón Kudaszewiczovcov, upútali ich pozornosť a stali sa prirodzenou (doslova) inšpiráciou. Sú to krásne, inteligentné a múdre vtáky. Takže nám dokonale sedia ;)

To, čo na nás stále robí dojem a niekedy nás jednoducho dojme, je skutočnosť, že prakticky všetko, čo sa dnes v spoločnosti deje, má určitý odraz v rozhodnutiach a pohyboch uskutočnených v minulosti.

Vytváranie receptúr, hľadanie nápadov, testovanie kozmetiky na vlastnej koži, jej opisovanie a predaj, navrhovanie štítkov, balenie obalov alebo kontaktovanie zákazníkov, štýl a atmosféra značky - paradoxne to všetko funguje podľa prakticky nezmenenej vízie fungovania značky od jej začiatkov.